Pedagóg | Školenie, kontinuálne vzdelávanie, aktivita | Uznané kredity | Spolu |
---|---|---|---|
RNDr. Janka Schreiberová | Baltík - programovanie na základnej škole (úroveň začiatočník) | 14 | 202 |
Fyzika v experimentoch pre žiakov základnej školy | 15 | ||
Využívanie informačno-komunikačných technológií vo vyučovaní | 25 | ||
Tabuľkový procesor MS Excel pre pokročilých | 7 | ||
Viac ako peniaze | 25 | ||
Vzdelávanie nekvalifikovaných učiteľov informatiky na 2.stupni ZŠ a na SŠ | 116 | ||
RNDr. Daniela Maráková | Netradičné metódy vyučovania matematiky so zameraním na motiváciu, tvorivosť a rozšírenie kľúčových kompetencií učiteľov matematiky na Zš a SŠ | 15 | 160 |
Spolupráca pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov v systéme inkluzívnej podpory detí a žiakov | 13 | ||
Nové trendy v tvorbe didaktických testov a úloh | 15 | ||
Tvorba testov a učebných podkladov pomocou IKT na ZŠ | 7 | ||
Didaktický softvér vo vyučovaní matematiky | 15 | ||
Externé testovanie v oblasti vzdelávania, tvorba testovacích nástrojovb a metódy ich hodnotenia | 10 | ||
Viac ako peniaze | 25 | ||
Rigorózna skúška | 60 | ||
Ing. Jarmila Bohovicová | Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov základných škôl | 14 | 149 |
Učiteľ - tvorca učebných zdrojov pre žiakov z marginalizovaných rómskych komunít | 37 | ||
Tvorba a rozvoj pozitívnej klímy v triede | 6 | ||
Excel v praxi | 8 | ||
Bezpečnostné predpisy pri práci v chemickom laboratóriu | 8 | ||
Výchovný poradca | 47 | ||
Textový editor Word pre začiatočníkov | 7 | ||
Základná obsluha počítača | 8 | ||
Tabuľkový procesor EXCEL pre začiatočníkov | 7 | ||
Tvorba prezentácií v PowerPointe a využitie interaktívnej tabule | 7 | ||
Mgr. Bohumil Čechvala | Využívanie digitálnej kompetencie na podporu procesu učenia sa | 14 | 36 |
Polytechnická výchova vo vyučovacom predmete technika na základnej škole | 15 | ||
Tvorba periodík a tlačovín | 7 | ||
Mgr. Alexandra Faboková | Využitie informačných technológií v práci s dokumentami a multimédiami | 15 | 84 |
Vzdelávanie učiteľov v súvislosti s tvorbou školských vzdelávacích programov pre učiteľov stredných odborných škôl - všeobecno-vzdelávacia zložka - frekventanti | 14 | ||
Využitie lliterárnych textov na rozvoj kľúčových kompetencií žiaka so zameraním na etické aspekty literárneho diela | 12 | ||
Využitie učebnice literatúry v učebnom procese so zameraním na rozvoj kľúčových kompetencií žiaka | 10 | ||
Projektové vyučovanie v edukačnom procese | 10 | ||
Školské projekty a medzinárodné partnerstvá cez internet | 8 | ||
Myšlienkové mapy vo vyučovacom procese | 15 | ||
Slavka Fogašová | Prípravné atestačné vzdelávanie na prvú atestáciu učiteľov predprimárneho vzdelávania | 0 | 40 |
Inovácie v riadení školy a školského zariadenia | 0 | ||
Školský manažment v materskej škole | 15 | ||
Inovácie v didaktike pre učiteľov predprimárneho vzdelávania | 25 | ||
Mgr. Miriam Hanzlíková | Súčasné trendy v zjazdovom lyžovaní | 10 | 196 |
Rozvoj matematickej gramotnosti v primárnom vzdelávaní | 10 | ||
Rozvoj čitateľskej gramotnosti v primárnom vzdelávaní - hravým čítaním k porozumeniu textu | 7 | ||
Jazyková príprava kvalifikovaných učiteľov I. stupňa ZŠ na úroveň A2 SERR a príprava kvalifikovaných učiteľov I. stupňa ZŠ s rozšírením kvalifikácie na vyučovanie CJ | 169 | ||
Mgr. Gabriela Hercegová | Informatická výchova pre primárne vzdelávanie v rámci nových dokumentov | 8 | 33 |
Využívanie IKT na prvom stupni základných škôl | 11 | ||
Environmentálna výchova vo vyučovacom procese | 1 | ||
Spolupráca pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov v systéme inkluzívnej podpory detí a žiakov | 13 | ||
Mgr. Miroslava Jacolová | Tvorba testov a učebných podkladov pomocou IKT na ZŠ | 7 | 197 |
Využívanie IKT na prvom stupni základných škôl | 11 | ||
Jazyková príprava kvalifikovaných učiteľov I. stupňa ZŠ na úroveň A2 SERR a príprava kvalifikovaných učiteľov I. stupňa ZŠ s rozšírením kvalifikácie na vyučovanie CJ | 169 | ||
Metódy a formy práce podporujúce rozvoj myslenia a kreativity žiakov v škole | 10 | ||
Lenka Janegová | Použitie interaktívnych technológií vo vyučovacom procese | 15 | 46 |
Dieťa a hudba - pohyb a hra | 10 | ||
Digitalizácia učebných materiálov | 15 | ||
Dopravné prostriedky, Kolobeh života | 6 | ||
Mgr. Monika Muľová | Využívanie IKT na druhom stupni základných škôl | 11 | 56 |
Cloudové riešenia a ich využitie vo vyučovacom procese | 7 | ||
Informačná a internetová bezpečnosť v kontexte práce učiteľa | 15 | ||
Nové trendy v tvorbe didaktických testov a úloh | 15 | ||
Využitie myšlienkových máp v pedagogickej praxi | 8 | ||
Mgr. Denisa Schindlerová | Interaktívna tabuľa a multimédiá vo vzdelávaní | 15 | 64 |
Využívanie IKT v práci učiteľa | 10 | ||
Využívanie IKT na prvom stupni základných škôl | 11 | ||
Etická výchova pre primárne vzdelávanie | 0 | ||
Spolupráca pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov v systéme inkluzívnej podpory detí a žiakov | 13 | ||
Informačná a internetová bezpečnosť v kontexte práce učiteľa | 15 | ||
Jana Ščepková | Digitálne technológie v materskej škole (úroveň začiatočník) | 11 | 36 |
Inovácie v didaktike pre učiteľov predprimárneho vzdelávania | 25 | ||
Mária Ščepková | Inovácie v didaktike pre učiteľov predprimárneho vzdelávania | 25 | 36 |
Digitálne technológie v materskej škole (úroveň začiatočník) | 11 | ||
Mgr. Renáta Trpíšková | Aktivizujúce metódy vo výchove | 24 | 82 |
Rozvoj matematickej gramotnosti v primárnom vzdelávaní | 10 | ||
Rozvoj čitateľskej gramotnosti v primárnom vzdelávaní - hravým čítaním k porozumeniu textu | 7 | ||
Autointegračný výcvik | 6 | ||
Modernizácia vzdelávania na ZŠ s podporou IKT | 35 | ||
Mgr. Veronika Zemková | Metódy a formy práce podporujúce rozvoj myslenia a kreativity žiakov v škole | 10 | 101 |
Spolupráca pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov v systéme inkluzívnej podpory detí a žiakov | 13 | ||
Informačná a internetová bezpečnosť v kontexte práce učiteľa | 15 | ||
Metódy čítania Biblie s porozumením | 12 | ||
Nové trendy v tvorbe didaktických testov a úloh | 15 | ||
Využitie myšlienkových máp v pedagogickej praxi | 8 | ||
Tvorba testov a učebných podkladov pomocou IKT na ZŠ | 7 | ||
Tvorba periodík a tlačovín | 7 | ||
Využívanie digitálnej kompetencie na podporu procesu učenia sa | 14 | ||
Mgr. Monika Augustínová | Metódy a formy práce podporujúce rozvoj myslenia a kreativity žiakov v škole | 10 | 10 |
Mgr. Lucia Podhradská | Spolupráca pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov v systéme inkluzívnej podpory detí a žiakov | 13 | 51 |
Dieťa a žiak s autizmom v pedagogickej praxi | 8 | ||
Problematika šikanovania v školskom prostredí | 10 | ||
Metódy a formy práce podporujúce rozvoj myslenia a kreativity žiakov v škole | 10 | ||
Výtvarné techniky a ich uplatnenie pri rozvoji tvorivosti v edukačnom proceses | 10 | ||
Slavomíra Štefániková | Informačná a internetová bezpečnosť v kontexte práce učiteľa | 15 | 60 |
Animácia ako nástroj pre nový rozmer vyučovana | 15 | ||
Metódy a formy práce podporujúce rozvoj myslenia a kreativity žiakov v škole | 10 | ||
Rozvoj grafomotorických zručností prostredníctvom výtvarných | 8 | ||
Výtvarné techniky a ich využitie v činnosti vychovávateľa | 12 |
Powered by aSc EduPage